петък, 5 юни 2015 г.

Полезни книги, които е добре да се прочетат

Имало е моменти, в които определени книги сякаш сами са намирали пътя до мен, и то в момент когато съм имала крайна нужда точно от тях. Ще изложа моят списък от важни книги, които според мен е хубаво човек да прочете, и които лично на мен в даден момент са ми били от полза. Тъй като понякога редакторите слагат някакви изсмукани от пръстите заглавия, без да имат нищо общо с истинското им такова, ще слагам в списъка и оригиналните им заглавия.


1. Излекувай живота си – Луиз Хей / You can heal your life – Louise L. Hay  -  Книга, която аз дълго избягвах заради идеите, които проповядва. Смятах ги за пълни щуротии докато не започнах да забелязвам, че може би „ Има нещо вярно в тази книга.“.


2. Спри да хленчиш! Размърдай си задника – Лари Уингет / Shut up, stop whining, and get a life – Larry Winget  -  Това задължително трябва да се прочете! В тази книга, мъдростите са в изобилие.


3. Не се прецаквай сам – Лари Уингет / People are idiots and I can prove it – Larry Winget  -  Ама каква колосална разлика в заглавието, а? Та точно заради тази книга, отказах цигарите, и започнах да си действам по задачите, които много хитро избягвах преди това да правя. Приказката, че оправданието е като гащите – всеки си ги има, важеше в пълна сила за мен по този въпрос! След прочитането на книгата, нещата се промениха. Тази книга ми е особено скъпа и затова ви я препоръчвам! Няма да сбъркате,  ако я прочетете!


4. Доктор Ум – д-р Лиса Ранкин / Mind over Medicine – Lissa Rankin  -  Трябва да си призная, че тази книга леко ме стресна. Оказа се, че в нея е пълно с изследвания как влияе умът върху здравето, доказано с клинични изследвания! Тази книга се проявява като едно чудесно продължение на „Излекувай живота си“ на Луиз Хей. Нещата се препокриват на 100 %. Повярвайте ми, ще ви стане жал за самите вас си, след като я прочетете! Идея си нямате какво си причиняваме!


5. За писането; Мемоари на занаята – Стивън Кинг / On writing – Stephen King   - Е нямаше как „Кралят“ да не присъства в списъка ми! Това е книга, която може спокойно да се ползва като наръчник от всеки решил да се занимава с писане.



Това е засега! Със сигурност обаче ще допълвам този списък.



П.С. В българската част на заглавията, съм сложила препратки към нашенските издания, докато в английската част от заглавията на книгите, препратките са към съответните сайтове на въпросните автори.



Няма коментари:

Публикуване на коментар